2011. október 25., kedd

Csokis-körtés-zabpelyhes keksz



Tegnap a konyhában találtam rá, ahogyan áll a kekszes doboz felett és kivert kiskutya szemekkel néz rám, mert elfogyott a keksz! Olyan édes olyankor! :) De ezt nem hagyhattam ennyiben, úgyhogy ma megint sütöttem! Már csukott szemmel is tudnék kekszet sütni, hiszen úgy, ahogyan én csinálom, tényleg csak egy kis keverés és kész is! De most igyekeztem a mennyiségekre is figyelni, így némileg pontosabb recept következik!

- 25 dkg apró szemű zabpehely (fele beáztatva, fele szárazon)
- 2-3 evőkanál liszt (nálam most lenmagliszt, mert eszembe jutott, hogy ilyenem is van itthon :D)
- 1 körte kockázva
- ízlés szerinti csoki apró darabokra vágva (nálam 1/4 tábla sima étcsoki)
- fahéj
- méz ízlés szerint

Összekeverjük, vizes kézzel golyókat formálunk belőle, tepsibe sorakoztatjuk, a tetejét lelapítjuk. Mivel csoki is van benne, így csak finom lehet :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése