2011. december 7., szerda

Narancsos keksz és nagyszülők ♥

Ma meglátogattak a nagyszüleim! Papám már 84 éves, Mama sem csitri, de jól tartják magukat, vonatoznak, össze-vissza élő unokákat látogatnak, bicikliznek, mindig csinálnak valamit a kertben is. Annyira örülök neki, hogy még ilyen jól vannak - most is szinte veszekednem kellett velük, hogy a dög nehéz szatyrot ne ők akarják már cipelni, de a szemükben még mindig óvodás vagyok ilyenkor! (Mindig mintha  tele lenne téglákkal a szatyruk, most is 2 üveg méz, baracklekvár, gyümölcs, husi, nehogy éhen haljunk...) Kimondhatatlanul hálás vagyok, hogy vannak, hogy gyerek lehetek mellettük, hogy olyan apróságokkal is kimutatják a törődésüket, mint hogy zabpelyhet raknak a fasírtba, hogy mi is tudjunk belőle nyugodtan enni! ♥ ♥ ♥

Sütöttem egy narancsos-csokis kekszet, nagyon finom, Nekik is ízlett! Csomagoltam is az útra :) Puha, omlós tésztájú, nekem inkább piskóta, mint keksz! A recept INNEN való, szokásomtól eltérően nem változtattam rajta! (Na jó, zabpehelylisztből és cukor helyett mézből készítettem, gabonagolyó helyett pedig étcsokival, de tényleg mindent úgy csináltam, ahogy a recept írja!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése