2012. január 1., vasárnap

Fogadalmak helyett!


Az emberek azon hatalmas szeletéhez tartoztam én is, akik ilyenkor kötelességüknek érzik, hogy fogadalmakat préseljenek ki magukból, melyeket aztán úgysem tartanak tovább 2-3 hónapnál! Ezt már meguntam és amúgy sem látom semmi értelmét! Ha egy elhatározás komoly, akkor úgyis betartjuk, ha pedig nem akarjuk szívből, nem lesz belőle semmi!
Ezért én nem fogadok meg semmit! Vannak persze céljaim, vágyaim, álmaim és tőlem telhetően mindent meg is fogok tenni, hogy elérjem őket, de nem görcsösen és mindenáron!

Azt mondják, hogy amit ilyenkor csinálunk, az meghatározza az egész évünket! (Elképesztő egyébként, hogy mennyi babona kapcsolódik az év utolsó és első napjához!) Nem hiszek ezekben, de ezen ne múljon! Hálás vagyok a tegnapi napért, sok jóban volt részem! Szeretném, ha ez továbbra is így maradna és nem felejtenék el soha hálát adni mindezért!

Örömködés a szilveszterről:
 - Férjjel és olyan barátokkal átlépni az új évbe, akik mindig mellettünk állnak
- A meglehetősen lapos hangulatú buli ellenére nagyon jól éreztük magunkat: hatalmasakat nevettünk, jókat beszélgettünk (sokszor inkább üvöltöttünk :D), táncoltunk, amire csak lehetett
- Bókokat kapni
- Vicces fotókat csinálni
- Olyan vallomást kapni egy baráttól, ami teljesen meghatott: "A ti kapcsolatotok mutatta meg nekem hogy milyen egy igazi kapcsolat és ad erőt és reményt, hogy nekem is lehet benne részem, hogy van valahol egy csillag, ami csak nekem ragyog!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése