2012. március 4., vasárnap

Szülinap képekben

Igazi tavaszi idő, sétálásra tökéletes: Tisza-parton andalgós, belvárosi forgatagban nézelődős! A toros- és pálinkafesztivállal kezdődik a szabadtéri rendezvények hosszú-hosszú sora, ott láttuk ezt a képet! Venni csak egy kisebb doboz mangalica tepertőtkrémet vettünk, ami újhagymával, főtt tojással, mustárral, reszelt sajttal kikeverve isteni finom vacsora!

 Férj már nagyon ismer, tudja, hogy nekem a könyv a bárhol, bármikor kategória :D De azért nem árt egy-két jól időzített célzás sem: valamikor február elején egy könyvesboltban hosszasan ecseteltem neki, hogy mi érdekelne! Megjegyezte :)

 Frézia nélkül nincs szülinap! Egészen kicsi korom óta mindig fréziát kapok a nagyiéktól, anyáéktól - ezt régen is lehetett már ilyenkor kapni! Imádom az illatát, nekem ez jobban hozzátartozik a szülinaphoz, mint a torta vagy az ajándék! Idén férj lepett meg vele, az otthoni csokor még várat magára!

 Az általam már többször emlegetett, megunhatatlan csokitortával leptem meg magamat :D A szerény külső ne tévesszen meg senkit, isteni! Katicával és gombával dobtam fel csöppet, hiába, a kor és az érzések nincsenek feltétlen összhangban :D

 Esti borozás: Dorombor! Finom és édes a címkéje :) (nem értek a borokhoz) Közben a Római vakációt néztük, elképesztően bájos film egy gyönyörű színésznővel!

Virágból sosem elég: primulák és a ragyogó tavasz ígérete!

1 megjegyzés: