2012. szeptember 10., hétfő

Nyári álomból ébredve..

Bár mindig is szerettem (volna) naplót írni, sosem voltam elég kitartó! A blog jócskán rekorder már, felülmúltam önmagamat - hagytam én abba naplót 5 nap után is! Az elején is írtam róla, félek tőle, hogy abbahagyom! Nem fogom, mert szeretem írni, jó visszaolvasni a hétköznapot történéseit! De szükségem volt egy kicsi nagy szünetre! 

Mi történt ezalatt? Körbetekertük a Balatont jófej barátokkal, elbúcsúztattuk a nyarat egy utolsó szabadtéri bulin, néztük sokat a csillagos égboltot, előjött a karácsonyi hangulatom 35°C-ban, rengeteget olvastam (87 könyvnél tartok idén, ez szigorúan a szépirodalom, a tanításhoz kellő szakkönyvek nincsenek benne), pocakos barátnőmet szórakoztatom a szülés előtti utolsó hetekben, drukkoltunk unokahúginak a sulikezdéshez, tervezzük az őszi miniszünetet a Bükkbe....

Mindig lesz miről írnom ezután is, hiszen az élet még mindig csodaszép! :)

Ps.: és már itt az ősz, én már érzem a levegőben... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése