2014. április 19., szombat

Az idei első eper

Elcsábultam, elbuktam, gyenge vagyok... Tudtam, hogy még nem lesz finom, láttam, hogy  a teteje még fehér, de az az illat! Megvettem, percekig szaglásztam, közben gyerekkorom kertjében éreztem magamat, majd megkóstoltam és eldöntöttem, hogy akkor készítsünk fondüt :D Olvasztott étcsokival még ez az első, vízízű eper is finom lett!

Azóta már vettem a piacon magyar epret, aminek nemcsak az illata, hanem az íze is jó! De ez egy másik bejegyzés története lesz!

2 megjegyzés:

  1. Már nem kell sokat várni és mindenhol elérhető lesz a magyar eper, nálunk a kertben a virágok egy része már zöld gyümölcs, szóval pár hét kérdése az egész. :) Egyébként én is elcsábultam, bevallom, és megszegtem azt az elvemet is. hogy Hannának csak hazai és idény gyümölcsöt adok, de ha egy három éves kér, boci szemekkel a boltban epret, akkor nem lehet elég erős az ember...:)

    VálaszTörlés
  2. Elhiszem, ha magammal szemben nem vagyok elég erős, akkor úgy még annyira sem!
    Húsvét előtt kaptam a piacon illatos, finom, olcsó magyar epret, nagyon ízlett! Ment a rebarbara tortába is, nagyon jók együtt :)

    VálaszTörlés