2014. július 17., csütörtök

Mostanában

Vigyázat, sok-sok, nagyon sok kép következik! :)

 Bowling - nem rajtam van rózsaszín cipő :D

Milyen jó év végén tanárnak lenni :) három egymást követő tanóra alatt három gyönyörű orchidea! Az elsőt megdicsértek a kollégák, a második után irigykedtek, a harmadik után nevettek..
A rózsa egy másik napon érkezett.

 Kacsamama egy picivel, nagyon védte.

 Sok-sok kicsi kacsa, ennél közelebbi képet sajnos nem sikerült készíteni.
 Egy az idei sok esős nap közül.

Fűszernövények ládában az erkélyen, szerintem nagyon mutatós.

 Mert a balatoni nyár elképzelhetetlen napraforgó nélkül :) Csak úgy, a bicikliút mellől.
Nagyon sokat tekertünk idén, olyan szabadnak rég éreztem magam, mint amikor naplementekor suhantunk a gesztenyesor alatt, dombról lefelé.
 Csodás virág megbújva a fű között.

 Geoládát kerestünk Hévízen, az út rengeteg lila és fehér vízi liliom között vezetett.



 Gyönyörű vadvirágos mezők <3 Kár, hogy kb. 33°C-ban, délben sikerült idetalálni, így sokat nem tudtam itt ücsörögni... Természetesen bicajozás közben jutottunk el ide.

 Végre voltunk a Kis-Balatonnál is, régi vágyunk teljesült ezzel. Nem így képzeltem el, de nem csalódtam így sem. A Kányavári-szigetet jártuk be, tetszett, csak túl sok madarat nem láttunk, mert egy igazán forró napot fogtunk ki ekkor is.

Szüleim már-már pótunokája, a másfél éves Zita "játszik" a gépen, ami nincs is bekapcsolva :) Nagyon édes pókhasú szöszi és ahogy magyaráz :))

 Lánybúcsúra készült ez a csókos száj is, muszáj volt demonstrálnom :D Nagy sikere volt egyébként, volt kötelezően bajusz, szemüveg és korona, nyuszifül, cilinder...


 Egy érdekes és szép rovar a Balatonnál.

 Budapesten is jártam, turistáskodtam egy sort (Parlament, Kossuth tér), ikeáztam (ha ott laknék, függő lennék), ruhát vettem az esküvőre (mindenki dicsérte :P).
A barátokkal együtt is jártunk fent, kerek szülinapot ünnepeltünk a bulinegyed kellős közepén.
 Kötelező vízi liliom, ez most a Margit-szigetről.

 Gyönyörű mézeskalácsok, kaptuk természetesen, én az ilyen aprólékos díszítésre képtelen vagyok.

 Itthon, a Holt-Maros partján is kerestünk geoládát, nagyon hangulatos hely.

Nálunk járt felfedezőúton a szomszéd cica. Én ennyire kancsal macskát még nem láttam :D Sajnos nem tudtunk jó bandzsítós képet készíteni róla, de talán látszik így is.

A nyuszi megint nálunk vendégeskedett, szerintem jól érezte magát, ha mást nem is, hízott rendesen :D

4 megjegyzés:

  1. a kancsal cica <3 gyönyörű a szőre <3
    a többi képed is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Mindig annyira szeretem, hogy ilyen ragyogó és lüktető vagy! A képeid nagyon jó nyári programokat sejtetnek, a Balatonért és kirándulásokért most irígykedek picit, de egyébként menjetek, lássatok, kapcsolódjatok ki, hiszen a nyár a feltöltődés, élményszerzés központja az évben! :) A kancsal cicán jót mosolyogtam, mulatságos lehetett, és igen, egy picit így is látszik a képen :) További gyönyörű nyarat kívánok Nektek!!

    VálaszTörlés
  3. :-) de jó volt olvasni, látni az élményeket :-) a geoláda keresésről makd kérdezlek, jövőre már jó lenne hétvégente Flóval menni. Picit eszembe jutott (nálad@már tavaly is) a mi balatoni körútunk és mindig olyan jóleső érzés. Csodás képek :-) és a cica :-P

    VálaszTörlés