2011. szeptember 27., kedd

Spenótos halálpite helyett...




Ma egy olyan könyv ihlette az ebédet, amit még nem is olvastam :) Napok óta Agatha Raisin krimik jönnek velem szembe mindenhol: látom őket az újságokban, a neten, a könyvesboltokban... És én már nagyon-nagyon kíváncsi vagyok rá, mit tudnak ezek a könyvek! Tényleg annyira szórakoztatóak, ahogyan gondolom? Nagyon szeretek krimiket olvasni, nálam Agatha Christie az alap és az angol vidéki életért is odavagyok (a Kisvárosi gyilkosságokat is nagyon szeretem, annyira szépek a falvak, a virágok, a bájos házikók, a régi bútorokkal berendezett szobák, a porcelán teáskészletek, a teasütik és tortácskák, piték....)

Sokszor nálam is kérdés, hogy mi is legyen az ebéd?! Most egyből tudtam, hogy pite lesz! Olyan bájos a könyvborító, rögtön kedvet kaptam a piteformás ebédhez! Na nem spenótos halálpitét készítettem, mint az egyik könyvben, hanem húsos-lila káposztásat. Én úgy főzök, hogy megnézek néhány receptet, aztán átvariálom úgy, hogy nekem is megfelelő legyen! Előtte megnézem általában, hogy mi van itthon :) Nem vagyok egy méricskélős-receptkövető konyhatündér, inkább kreatívodok! De ebből soha nincs probléma, most is jól sikerült! Nekünk legalábbis ízlett! Pitéket egyébként is szeretek csinálni, édeset is, sósat is, mert tipikus mindent bele kaja, bármit beletehetünk, maradékok felhasználására is tökéletes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése