2011. szeptember 26., hétfő

Egy szippantásnyi kamilla


Másik kedvenc gyógynövényem a kamilla! Az ízét is nagyon szeretem, de igazán az illata varázsol el! Bár férjem szerint is kifejezetten büdös és olyan tipikus beteg szaga van... De szerintem fantasztikus :) Szüleim sem különösebb hívei a kamillának: évekig állt a polcon egy filteres kiszerelés, azt is csak azért vették meg, mert a macska (!) szeme begyulladt... Pedig a kert végében szabadon nő, olyan kis bájos, törékeny növény, egyszer szedtem is szárítani.
Most, hogy férjecském a mandulaműtéte után lábadozik, hajlandó meginni a kamillateát (korábban kizárt volt!), így naponta kétszer is készítek szárított virágból teát! Amikor lecsavarom az üveg tetejét és beleszippantok a kiáradó tömény mézillatba.... hát, az nekem maga a boldogság! Olyan vagyok, mint egy bódult méhecske :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése