2011. október 13., csütörtök

Egy éve már


Pontosan egy éve tette fel nekem azt a bizonyos kérdést, amelyre csak egyetlen jó válasz adható! Jó ideje együtt jártunk már (5 és fél éve) és sokszor beszéltünk is arról, hogy együtt képzeljük el a jövőt, hogy egymás kezét fogva akarunk megöregedni, mégis meglepett Vele! Természetesen jó értelemben :) Tudtam, hogy sor kerül majd rá, de egyáltalán nem számítottam rá akkor!

Ezt a szép kis pillés gyűrűt húzta fel az ujjamra! Tudja, hogy imádom a pilléket, de szigorúan csak az állatokat! A giccses, ízléstelen, főleg tavasszal mindent elborító dekorlepkéktől a falra tudnék mászni! Mindenkinek megvan ugyebár a saját hülyesége :D De az állatot magát nagyon-nagyon szeretem! Szerintem nincsen ennél szebb élőlény, olyan elképesztő és szemkápráztató színekben léteznek! Ebből is látszik, hogy a természet képes a legszebb színeket előállítani, nem a számítógépek! Ha lepkekertben járunk órákig tudok bennük gyönyörködni: olyan bájosak, törékenyek, annyira színesek... Szóval imádom őket és ezt Ő is tudja, ezért választotta nekem ezt a gyűrűt! Vékony kis darab, de imádom!



A lánykérés számomra tökéletes volt: vízparton, hegyekkel körülvéve, színes fák között, rajtunk kívül csak kacsák és halak! Gyönyörű volt és romantikus, életem egyik legszebb emléke! Szegénykém izgult, de olyan édes dolgokat mondott!

Az a nyaralás örökre kedves marad számunkra! Végig lebegtünk a különös boldogságtól mindketten! Már akkor megbeszéltük, hogy milyen esküvőt képzelünk el, leraktuk az alapokat :D Aztán január végén elkezdtük szervezni és ma már egy hónapja és három napja férj és feleség vagyunk! Tökéletes kis év volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése