2011. október 12., szerda

Kókuszos-banános muffin


Ma nagyon aktív voltam, sütöttem édeset is :) Ez egy muffinszerűség, a recept abból állt össze, amit találtam itthon! De nagyon jól sikerült, úgyhogy lejegyzem, hogy máskor is meg tudjam sütni!

Muffint sütni alapból is rém egyszerű, ha az ember elolvas mondjuk 10 receptet, akkor már tudja, hogy kb bármit beletehet, ami eszébe jut, elrontani nem nagyon lehet! Arányokat nem tudok írni, nem mértem ki semmit! Ez nem az a süti, ahol minden gramm számít!

Kellett hozzá:
- kókuszreszelék - ezt még ledaráltam, hogy kb liszt állagot kapjak
- zabpehelyliszt - kb fele-fele arányban
- méz
- 2 jó érett banán
- 1 alma lereszelve
- 1 tojás - már enélkül is összeállt, de azért kell bele szerintem
- fahéj
- pár szem szőlő a tetejére

Kanállal összekevertem és a formába adagoltam! Ennyi az egész! Ez sem egy fogyókúrás süti, de most ugye nem is az a cél :) A fahéjtól nagyon finom illat lesz a lakásban, olyan otthon illat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése