2011. október 20., csütörtök

Gesztenyés-almás-zabpelyhes keksz



Megint sütöttem gesztenyét, ami kalóriaforrásnak is remek, de nem fogyott el az egész, mert férj szerint túl édes, nem lehet belőle 4-5 szemnél többet enni... Hogy ezek után hogyan fog végre ő is hízni, azt nem tudom! De hogy nekem már sikerült, az tuti...

Amikor azon tanakodtam, hogy mi legyen a gesztenyével, körvonalazódni kezdett a fejemben egy recept! Addig-addig, hogy gyorsan össze is dobtam a tésztát! A fahéjtól, az almától olyan fincsi, őszi illat lett a a lakásban! Biztosan lesz belőle ismétlés :)

Kellett hozzá:
- zabpehely (fele áztatva, fele szárazon)
- kevés liszt
- 1 alma lereszelve
- méz
- pár szem sült gesztenye
- fahéj

Maradtam a beáztatott zabpehelynél, egyrészt, mert múltkor is jó lett, másrészt meg elfogyott a tojás :D A reszelt almától puhább marad a tészta! Nagyon finom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése