2011. október 8., szombat

Megérkezett :)


Most már tényleg itt az ősz! Sokan, köztük a férjem is, nem lelkesednek ezért az évszakért, én azonban helyette is örülök! Bár, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor nem volt teljesen őszinte a mosoly az arcomon, amikor a kellemesen meleg, napfényes délután mindössze 1 óra alatt jeges széllel és csöpögő esővel kísért sötétséggé változott! Az ilyen hirtelen változásokat nem szeretem!

Ettől eltekintve nagyon örülök :) Elmentünk sétálni a környékre, hogy magunkba szívhassuk a jellegzetes, fanyar levegőt és a sárgában-barnában-pirosban-zöldben egyszerre pompázó vadszőlővel befuttatott épületek látványát! Engem mindig lenyűgöz a rengeteg szín, ami ilyenkor látható a természetben! A vadszőlő az egyik kedvencem, szeretem figyelni, hogyan lesz napról-napra egyre pirosabb. A mai állapota még inkább nyárias, de már a zöld levelek között szerényen megbújva találtam egy-két sárgás-pirosas levelet! Lelkesen le is fényképeztem, egy kutyát sétáltató pár őszinte ámulatára... Ők el sem tudták képzelni, mi lehet annyira érdekes egy levélen!

Ezen kívül mi mással is lehetne megnyitni a "szezont", ha nem egy nagy bögre forró teával kísért barátnős csacsogással?! :) Rám fért már, mindkettő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése