2011. október 10., hétfő

Egy tányér ősz :)



Nagyon szeretjük a gesztenyét! Emlékszem, ovisként ilyenkor ősszel fogtuk a kis kosarainkat és mentünk a közeli parkba makkot és gesztenyét gyűjteni. Mindig sokkal többet vittünk haza, mint amennyi elég lett volna néhány fogvájóval megtámasztott gesztenyeemberhez - nem voltunk túl kreatívak, ezen kívül őszi asztaldísz jelszóval kosárkába dobtunk néhány makkot, gesztenyét meg színes levelet :D

Gesztenyét gyűjteni ma is szeretek! Olyan szépek: fényes, csillogó, duci vagy lapos, gömbölyű vagy tök ferde, nekem mindegy! Mindet szeretem :D A különbség csupán az, hogy ma már csak annyit szedek, amennyire tényleg szükségem van: hagyok az ovisoknak is :)

De enni is szeretjük a gesztenyét! A karácsonyi vásárokhoz legalább annyira hozzátartozik egy zacskó sült gesztenye, mint a forralt bor! A csípős hidegben melengeti az ember kezét a forró nasi és olyan, de olyan illatot áraszt... Ezért hát, mikor megláttam a piacon, hogy árulnak gesztenyét, vettem egy adagot és otthon megsütöttük. Nem lett olyan, mint a vásárokban! Hiányzott a hó és a parázs illata, de így olyan édeskés, otthonos illat lengte be a lakást! Tökéletes vasárnapi élmény volt! Jó tanács: ne Így jártam anyátokkal közben pucoljátok, mert a nevetés és az éles kés veszélyes kombináció tud lenni... :)

1 megjegyzés: