2011. október 19., szerda

Meglepi könyv


Tudom, azt illik mondani, hogy "én jobban szeretek ajándékot adni, mint kapni", de bevallom őszintén, hogy nálam ez nem teljesen igaz! Nagyon szeretek ajándékozni, szeretek személyre szóló ajándékötleten rágódni napokig, akár hetekig, szeretek saját készítésű dolgokat adni, szeretem azt a rövid időt, amíg bontják a csomagot és én halálra izgulom magamat, hogy jól döntöttem-e... De éppen ennyire szeretek kapni is, főleg, ha erre semmi különösebb ok nincsen: szeretek virágot kapni "csak azért, mert hétfő van", szeretek apró, filléres dolgokat, mert én jutottam róla eszébe! Ezek úgy, de úgy tudják melengetni a szívemet-lelkemet!

Valamelyik nap is hazaállított egy könyvvel, amit egy kiárusításon látott meg és tudta, hogy örülnék neki! Így is volt, nagyon boldog voltam! :) A könyv alapból a bárhol-bármikor kategória nálam, ez pedig 1956-ról szóló tanulmányokat közöl, szóval nagyon örültem neki! Az ilyen apró dolgok nagyon sokat hozzá tudnak tenni egy kapcsolathoz!

Aztán sétáltunk a városban és szép színes fákat láttunk! :D Tölgylevelek októberben:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése