2011. október 31., hétfő

Nyugis napok...

Mostanában olyan nyugisan telnek a napok, sok öröm ért, csak lusta voltam blogolni...
♥ Megkaptuk az esküvői fotókat, albumba rendeztük őket - én adogattam, Ő tette a helyére, mert nekem nincs türelmem az ilyen aprólékos dolgokhoz, tuti kiszakítottam volna a fóliát. Megosztottuk a dolgot :)
♥ Összefutottam egyik barátnőmmel a könyvtárban, jó volt vele dumálni; és vendégül láttuk pár barátunkat esküvői képnézegetés okán! Ebből hatalmas buli kerekedett, hajnal 2-ig beszélgettünk, nevettünk, forralt boroztunk, társasoztunk (egyik kört én nyertem :)), nagyon jó volt! Külön örültem annak, hogy a sütikből egyetlen szelet sem maradt! (Almás-csokis-mandulás kekszet és sajtos tallért sütöttem)
♥ Megint jártam antikváriumban! Imádok könyvek után kutatni, bármennyit megvennék szívem szerint...
♥ Csodaszép naplementékben gyönyörködhettem ismét
♥ Esténként az Így jártam anyátokkal egy-két-három-sok epizódja gondoskodik a napi nevetésről, nagyon megszerettük ezt a sorozatot :)
♥ Gesztenye, szőlő, sült tök, körte, mandula, dió
♥ Forralt bor illat a lakásban
♥ Újra virágba boruló árvácskák a konyhaablakban
♥ Végleges karácsonyi ajándéklista; lassan neki is állok a kivitelezésnek és írok részleteket is :)
♥ Lehullott avart rugdosni az utcán még mindig nagyon jó érzés :D
♥ Összemosolyogni idegenekkel a váróban
♥ Tiszta, illatos lakás egy hosszú takarítás után


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése