2011. október 31., hétfő

Happy halloween


Tudom, más kultúra, más szokások, más hagyományok... Idegen, nem beépíthető, nehezen fér össze a mi szomorkás, emlékezős, magunkba fordulós ünnepeinkkel! De ettől még nyitott vagyok a másra és nem érzem majmolásnak, ha egy-két dolgot átveszünk belőle! Nálunk sincsenek világító sírkövek a lakásban és nem boszorkányujj lesz a desszert ebéd után. De elgondolkoztam az eredeti ünnepen (nem azon, amivé Amerikában formálták) és nekem tetszik! Hogy elűzzük a gonosz szellemeket, mi is kifaragtuk a saját töklámpásunkat. Kicsit kancsal lett és nem túlságosan ijesztő, de nekem tetszik :) A narancssárga tökön átderengő mécses fénye számomra megnyugtató és így könnyebb alkalmazkodni ahhoz, hogy mától rettentően korán sötétedik (ezt nagyon nem szeretem a télben).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése