2011. november 23., szerda

Adventi koszorúnk

Minden évben én szoktam készíteni az adventi koszorúnkat és igyekszem mindig valami mást kitalálni! Csináltam már többször hagyományosabb, koszorúalapra ültetett gyertyás verziót, de a különlegesebb megoldások tetszenek igazán! Idén a gyűrűpárnát szerettem volna felhasználni, így sikerült! :)

Nem volt bonyolult elkészíteni és sokban sem került, minden újrahasznosított rajta! A mohás alapról leszedtem/levágtam a maradék száraz ragasztót és amennyire csak bírtam, kinyomkodtam egyenesre, hogy a mécsesek megálljanak rajta szépen! A négy mécsest tortacsipkével dekoráltam, majd felragasztottam az alapra! A jobb oldaliak nincsenek egy vonalban, de így lett igazán az enyém :D A csipkeszalag még gyűrűpárna korából maradt rajta, a mosolygós angyal meg egyszerűen kell rá! A bogyókat találtam a kincses dobozban, szerintem feldobja! Eredetileg pici ezüst vagy arany gömböket gondoltam rá, de nem fértek volna rá! Hát ennyi! :)

1 megjegyzés: