2011. november 7., hétfő

Mégsem kuckós hétvége :)


Egy puha takarós-jó könyvben elmerülős-teázós hétvégére számítottam, lévén a szombat munkanap és férj szakdolgozata sem íródik meg sajnos magától, de szerencsére nem így lett! Bár én a kuckózást is nagyon szeretem, de most másra vágytam!

Szombat este elmentünk kettesben kocsmázni :D Nem az a késdobálós hely, nem tudom minek nevezzem! Kocsma, abból a kicsit igényesebb fajtából, de semmi estre sem pub! Na, nem is ez a lényeg! Itt volt annak idején az első randink! (Egy házibuliban találkoztunk először és szerelmesedtünk egymásba, következő alkalommal mentünk ide, úgyhogy hivatalosan itt randiztunk először.) És ugyanannál az asztalnál ültünk :) Régen jóval pörgősebb életet éltünk, bár egyetemistaként ez nem is volt nehéz! Ma már nem tudnék annyit bulizni, nem hiányzik az a stílus! Öregszünk :D Jobban szeretünk otthon lenni vagy barátokkal összeülni, egyéb módon szórakozni! De azért, néha jó olyannak lenni, mint régen! (Úgy írok, mintha legalább 80 évesek lennénk és szinte sosem szórakoznánk, pedig ez tényleg nem így van!)
Jól esett szépen felöltözni is, kedvenc magas derekú pöttyös szoknyámat vettem fel, ami Neki is nagyon tetszik :)

Töklámpásunk, Töki, ahogyan Ő elnevezte :D, ijesztő módon összeaszott, igazi gonosz banya feje lett a hétvégére! Még egy-két napig bírja, addig lelkesen használjuk is!

Vettem a piacon naspolyát, Ő nagyon szereti, én még sosem ettem! Alig vártam, hogy hazaérjen, húzom be a konyhába, de felvilágosított, hogy csúnyán átdobtak a palánkon! Sikerült olyan naspolyát vennem, ami visszapattan a földről szó szerint, annyira éretlen még! Ezt hangosan röhögve ki is próbáltuk, egymás dobálni nem ér :D Most az erkélyen várják a hajnali fagyokat, nem tudom, utóérő-e egyáltalán?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése