2011. december 26., hétfő

Így telik a karácsony...

Békességben, szeretetben, nyugalomban, nagy nevetésekkel, kettesben és családdal... Nekünk ez már az 5. közös karácsonyunk volt és az első házaspárként! Kialakult szokásaink vannak, melyek nélkül nem lenne igazi az ünnep! Hiába fogadom meg például minden évben, hogy jövőre korábban végzek az ajándékokkal, a csomagolással, idén sem sikerült! 24-én délután még csomagoltunk... De azért idén is megfogadom, hátha :D

Egy számomra kedves szalmaangyalka a karácsonyfán! 

 Tesó ajándéka: csipkés fülbevalótartó és egy hosszú, bogyós fülbevaló! Szerintem csodaszép lett! Férj végezte az érdemi munkát: rászögelte és ráragasztotta a csipkét a keretre, én az ötletgazda voltam és az alapanyag-felelős :) Mivel pont dupla annyi csipkét vettem, mint amennyire szükség volt, így ígéretet kaptam arra, hogy nekem is lesz ilyen ékszertartóm :)

 Levendulaszirupok üvegben, készen. A színe becsapós, egyáltalán nem lett lila, de az illata... Tömény levendula, mint az illóolajnak! Kíváncsian várom a véleményeket, ha kipróbálták valamilyen italba vagy sütibe! Recept innen, érdemes kipróbálni!

 Ezt a hintázó angyalkát férjtől kaptam most karácsonyra! Nagyon örültem neki, újabb darabbal bővült a gyűjteményem - nem vagyok megszállott gyűjtő egyébként, nem veszek angyalt csak azért, mert látok egyet! Általában kapom őket, évente egy-egy darabot, de nem is kell több! Így szép lassan gyűlnek, mindegyikhez kapcsolódik egy kedves emlék, egy gesztus, egy kedves barát...
 A pisztráng nagyon jól sikerült, ízlett mindkettőnknek! Sokszor kerül még az asztalunkra, az biztos!
 Az idei karácsonyunk úgy alakult, hogy nem tudtunk hazamenni a szüleimhez és amúgy sem értünk rá hosszas vendégségekre! Így mindkettőnk szülei hozzánk jöttek át és tartottunk egy rendhagyó karácsonyt! Jól sikerült, de nekünk az az igazi, ahogyan eddig volt és ezután is lesz: 24-én ketten, 25-én az Ő szüleinél és 26-án az enyémeknél, Mamáéknál...
A kutya is jött hozzánk, természetesen ő is kapott ajándékot! Annyira várja mindig! Már évek óta nem lát, de tudja, hogy ajándékozás lesz, keresi a saját csomagját a fa alatt! Képes megbontani az ajándékokat, sajnos nagyon el van kényeztetve... De azért imádjuk :D Sípolós játékot szokott kapni, a hang annyira irritálja, hogy kibontja a papírból és addig harapja, amíg abba nem marad a sípolás - vagyis ki nem lyukasztja a játékot...
Évek óta szeretnék elmenni Velencébe, ezért a Szülők összefogtak és úgy döntöttek, hogy megtámogatják az utazást! Igazi nagybetűs Élményt kaptunk így karácsonyra: öröm-álmodozás-tervezés-szervezés-napok visszaszámolása-csomagolás-utazás-képek nézegetése-élmények mesélése... De jó lesz! :))

2 megjegyzés:

  1. Ínycsiklandozóan néz ki a halacska,a kutyi nagyon tündi:)Az ajándékotok meg hát,tuti nagyon szuper lesz:)

    VálaszTörlés
  2. Látom tényleg Nálatok is jól telnek az ünnepek:) Levendulaszirup:) Édesanyámmal és Nővéremmel nagy levendulafanok vagyunk:) Jövőre nem hagyom ki, na meg a levendulás csokit se:)

    VálaszTörlés