2011. december 19., hétfő

Örömködés

♥ Most minden a helyén van! Kivártam, nem adtam fel és megtalált a lehetőség! Januártól azt fogom csinálni, amit mindig is szerettem volna! ♥
♥ Úgyhogy most tervezés, gondolkozás, tanulás, írás, könyvek bújása ezerrel
♥ Meghoztam eddigi életem legnehezebb/legfontosabb döntését és elképesztően jó érzéssel tölt el, hogy mennyien álltak mögöttem! Ő különösen ♥
♥ Iskolásként imádtam a füzetek között válogatni, most sincs ez másként! Annyi gyönyörű füzetet, naplót lehet kapni (csak pofátlanul drágán!)
♥ Pozitív emberekkel találkozni
♥ Olyan visszajelzést kapni, ami megmelengeti a szívemet és megerősít abban, hogy jó uton indultam el
♥ Igaz barátok, akik örülnek a sikeremnek
♥ Hószállingózás - végre, végre, végre
♥ Bújás
♥ Fények és illatok este a városban
♥ Forralt bor, karácsonyi vásár, tűz és egy kellemes beszélgetés egy ritkán látott baráttal
♥ Énekelni a rádióval, hangosan, hamisan, de szívből :D
♥ Mézeskalácsot sütni
♥ Rendhagyó karácsonyra készülni - megértő családunk van
♥ Gránátalma - gyönyörű, rubint gyöngyök és finomak is (ebben az esetben ez a helyes sorrend:) )
♥ Péntek hajnalban egy utolsó búcsúpuszira kimenni és elcsípni egy hullócsillagot ♥
♥ A tökéletes téli ajakápoló
♥ Társasozni a barátokkal - minden adventi hétvégén máshol gyűltünk össze és nagyon jó estéket töltöttünk együtt! Ebből jó lenne hagyományt teremteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése