2011. december 9., péntek

Jobban vagyok, molyolok :D

Szeretem a testem! :) És most nem a külsőmre gondolok (bár azt hiszem, úgy is, de még vannak problémáim), hanem az egész jól működő szervezetemre! Mára sokkal jobban vagyok, nem lettem lázas, fejem, torkom sem fáj már! Jó tudni, hogy az immunrendszerem azért teszi a dolgát! :))))

A hangulatom is sokkal jobb! Tegnap elolvastam két könyvet (egy A. C.-t és egy Szabó Magdát) és elkezdtem még egyet! Sokszor én is megdöbbenek azon, hogy mennyire gyorsan olvasok! Ha elkap a bizsergés (mert magával ragadott a történet), akkor csak darálom-darálom, bár gyakran teszem le pár percre a könyvet, hogy elképzeljem, lássam magam előtt a szereplőket, a helyszíneket, a jeleneteket.... Tudom, hogy lassabban kéne olvasnom, de egyszerűen nem megy! Egyetem óta van ez így: két klasszikus, nagyon olvasós bölcsész szakon nem volt idő ábrándozni a könyvek felett! Sokszor bosszankodom emiatt, de úgy tűnik, hogy ez egyenlőre így marad!

Emellett arra is volt időm, hogy kezdjek valamit a pár napos Moly regisztrációmmal! Elsősorban az izgatott, hogy rendszerezzem az itthoni könyveimet a segítségével és lássam, hogy mennyi könyvet olvastam már el az évek folyamán! Lehet, hogy én nem jöttem még rá, hogyan lehet ezt egyszerűen megoldani,  de egyenlőre esélyt sem látok erre! Kb. 20 A. C. után feladtam, nem vagyok túl türelmes, ha ilyen aprólékos/mechanikus dolgokról van szó! Jó, azt sejtettem, hogy nem fogom tudni az összes könyvet bejelölgetni, mert az őrült sok idő lenne! Én úgy kezdtem neki, hogy kikerestem a könyveket egyesével és ez így nagyon-nagyon hosszú, meg sok mindenre nem is emlékszem már. Kéne egy lista, amiről pipálgathatnék, mert úgy eszembe jutnának! Ezért arra gondoltam, hogy a jövő évtől fogok bejelölni minden egyes könyvet, amit elolvastam, így legalább 2012-től tudni fogom, hogy miket olvastam!

De maga az oldal, vagy inkább közösség nagyon tetszik továbbra is! Nézegettem kihívásokat is, jó lenne majd csatlakozni néhányhoz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése