2011. december 12., hétfő

Örömködés

♥ Pécsi villámlátogatás - nagyon szeretem a várost, mert nagyon sok kedves emlék fűz hozzá (szerelmünk hajnalán Ő még oda járt főiskolára, én pedig többször meglátogattam: bóklásztunk a meredek, nagyon-nagyon keskeny járdájú utcákon, főzött nekem a koli közös konyháján, törzshelyeket avattunk...)
♥ Megkerestük a lakatunkat is, amit még 2007-ben tettünk fel
♥ Esti fények és illatok a belvárosban, csodaszép karácsonyfa a vásárban (Pécsett)
♥ Rokonokat és barátokat látogattunk - esküvői fényképeket néztünk ezredszerre, velük is és elmeséltük a napot nekik is, ezredszerre :D
♥ Barátok első, közös házát is megnéztük - és nagyon örültünk velük együtt
♥ Barátok Kicsi (19 hónapos) és Pici (5 hónapos) gyerekei - babamosoly és pár fogas röhögés, babaillat, szöszi, kunkori haj és óriási kék szemek, belém kapaszkodó apró kezecske, elirigyelt gyűrű (a maga komoly nőiességével alaposan tanulmányozta a gyűrűket az ujjamon :D)
♥ Catan és Aranyásó - majdnem nyerni, jókat nevetni közben, szabályokon összevitatkozni, szabotőrnek lenni, élvezni a játékot
♥ törpenyuszi a Barátoknál - állandóan mozgó orr, selymes bunda, kajla fülek, megkóstolt ruhák, mobiltok és kártya (Neki az övét akarta megkóstolni, kaparta le róla a pólót, hogy jobban hozzáférjen :D), ölbe kuporodás és nyuszi-puszi (nyalogatás..)
♥ Csincsillát meglátogatni - még megismer az öreglány :))
♥ Mikuláskor ajándékot találni a csizmában
♥ Papának az Internetet megmutatni - nagyon élvezte, azóta is meséli mindenkinek ♥
♥ Sztárom a párom ezredszerre is - nincs rá mentségem... :D
♥ Adventi vásározás a Csajokkal - puncs és beszélgetés, nevetés
♥ Barátok kérésére újra forralt bor csinálni - mert szerintük én olyan nagyon jót tudok ♥
♥ Gyorsan meggyógyulni - de előtte Ő hagyja, hogy feküdjek az ágyban és olvassak kedvemre
♥ Egyik nap fent talált a napfelkelte - kár, hogy ködös volt a reggel, de így jó volt látni, ahogy világosodik
♥ csonthéjas mogyoró - Ő töri, én meg tartom a markomat :D
♥ Narancsos keksz - rájöttem, hogy a Pilóta Tallérra/Piskótára (?) emlékeztet az íze
♥ Rendhagyó karácsonyt tervezni
♥ Moly regisztráció
♥ Mandarin és banán - bele fogunk fulladni, de most még élvezzük :D
♥ bújás ♥
♥ Karácsonyi dalok
♥ Barátok sikerének örülni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése