2012. január 9., hétfő

Örömködés

Rég adtam hálát a jó dolgokért, ez nem maradhat így! :)

♥ Férj diplomamunkája végre elkészült, már "csak" az államvizsga van hátra! 257 oldalas lett, ennek jó 2/3-át én gépeltem be, persze semmit sem értettem belőle, úgyhogy örültem, hogy vége :D Persze iszonyúan büszke is vagyok Rá! ♥

♥ Óriási teher került le Róla is és rólam is ezzel, szinte újjászülettünk, mert visszakapjuk a régi életünket, a nyugis hétköznapokat és a ráérős hétvégéket, a spontán programok lehetőségét - az utolsó egy hónap nagyon stresszes volt!

♥ Elkezdtem a tanítást: mivel nem voltak túl nagy elvárásaim, így már sikerélményem is van :D Nagyon élvezem, jól döntöttem!

♥ Hosszú idő után meglátogattuk a családomat otthon (mostanában mindig ők jöttek), nagyon jó volt! Beszélgettünk, nevettünk, terveztünk és álmodoztunk, kutyát sétáltattunk...

♥ Ritkán látott barátnőkkel találkozni, teázni, beszélgetni

♥ Molyos kihívásokon agyalni

♥ Forró csoki kókusztejből - nagyon finom az íze, krémes és gond nélkül élvezhetem :)

♥ Mini farm: simogatásért hízelgő csacsi; farkukat csóváló, vicces hangokat kiadó törpedisznók; szelíd őzek; libák és a hatalmas gúnár; állandóan éhen halni akaró kecske; páva és strucc; fürdőző kacsák és verekedő tyúkok; legalább húsz puha cica

♥ Szoknyát és nadrágot kapni a tesótól, "divatbemutató" tartani a családnak :D

♥ Kedvenc sötét lila körömlakk

♥ Még mindig dicséreteket hallani az esküvői fotókra

♥ Bebizonyítani egy szolgáltatónál, hogy neked van igazad és a tévesen kiszabott büntetést elengedik

♥ Lilás felhők a vonatablakból, kedves kisfiú, aki megengedte, hogy játsszak a plüss kutyusával :)

♥ Fejed búbjáig elmerülni egy jó könyvben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése