2012. szeptember 28., péntek

Az isteni brownie

A blogban bemutatott sütikből is egyértelműen kiderül szerintem, hogy a csokis sütiket imádjuk mindketten! A brownie pedig a tésztájában csupa csoki, de szigorúan habos krém nélküli sütik királynője, így nekünk is azonnal kedvencünk lett! Egy bűbájos lány sütis blogjáról származik a recept, érdemes hozzá ellátogatni!

Én persze a szokásos módon változtattam itt-ott, hogy nekünk is megfelelő legyen; zabpehelyliszttel is tökéletesen működik!

Ez a bénácska fotó századrészt sem adja vissza, hogy mennyire finom lett! Talán picit túlsütöttem, de így is omlós-szaftos belülről, isteni az illata, édes, de nem gyomorforgatóan, csak annyira, amennyire kell... Még melegen leteszteltük, de ez a süti szerintem egyébként is akkor a legjobb! Mivel óriási önuralommal rendelkezünk, másnapra is maradt egy-egy szelet: jelentem, akkor is tökéletes még! Mivel nem szeretnénk elfelejteni az ízét, ma is készül egy adag! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése