2012. szeptember 14., péntek

Hagymatúra

Az elmúlt hétvégén részt vettem végre az első teljesítménytúrámon! Nagyon szeretek túrázni, kirándulni erdőn-mezőn és szerencsére Ő is így van ezzel! Sajnos az Alföldön élünk, elég távol hegyektől-domboktól, így nagyon ritkán van ilyesmire lehetőségünk. Mindig úgy választunk nyaralási úti célt, hogy legyenek a közelben hegyek! Ha hegy is van és tó vagy folyó is, az már maga a Kánaán :)

Férj egyetemei évei alatt sokat járt a Mecsekben teljesítménytúrákon. Nagyon hiányzott már neki, de én sokáig nem éreztem különösebb lelkesedést az iránt, hogy sok-sok kilométert loholjak az erdőben időre... De végül meghajoltam az uram akarata előtt (na persze :D) és nagyon jól tettem! Teljesen beleszerelmesedtem ebbe a fajta túrázási formába! Követtem a szalagokat (itt voltak), gyűjtöttem a hagyma formájú pecséteket, versenyeztem a többiekkel... És akarok menni még-még-még :) Olyan jó túrák vannak, főleg most az őszi erdőben, gyönyörű színes levelek között...Főleg a templom- és várromos túrák nyűgöznek le! De innen még mindig annyira messze van minden!





A túra mindössze 15 km-es volt, így egyáltalán nem volt megerőltető! A célja leginkább az volt, hogy Makót és Kiszombort megismertesse az emberekkel. Utóbbi különösen lenyűgözött romos "kastélyával" és gyönyörű, sok évszázados körtemplomával! Ha csak ezeket láttam volna, már akkor bőven megérte volna az egész! De sétáltunk a Maros töltésén, szétnéztünk a hagymafesztiválon, majdnem vettünk Hagymanót, de mégis felnőttek vagyunk vagy mi a szösz, simogattunk tacskópocakot, éreztük az ősz illatát.... Jó volt, nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése