2012. szeptember 18., kedd

Csodaverzum

Ebben a hónapban egy mini Csodaverzum van kiállítva nálunk a naaagy bevásárlóközpontban! Bár a kiállítva szó nem pontos, hiszen ennek pont az a lényege, hogy próbáld ki, fogd meg, vizsgáld meg közelről és így tanulj a fizika lenyűgözően izgalmas világáról! Bár sajnos reménytelen eset vagyok (ebből is), attól még szeretem az ilyesmit! Egyetlen hátrány: a millió, sajnos ki kell mondanom, neveletlen gyerek! Ebbe nem szeretnék belemenni, de kellett pár nagy levegő bizonyos típusú anyucik és apucik elviseléséhez...

A logikai ügyességet igénylő részről én mégis hiányoltam a nagyobb, 10 év körüli gyerekeket, akik már értenék is, hogy mit kell csinálni, de ők érdekes módon hiányoztak! Így viszont ott igazán kibontakozhattunk: építettünk nagy kockát kis kockákból, összeraktuk a gólyópiramist, egyensúlyoztunk fatéglákkal - bár ezeket inkább Férj csinálta, én pedig lelkesen biztattam! Nagyon ügyes volt és ez igazán az ő világa! Végre egy kiállítás, ami őt érdekli sokkal jobban - bár lelkesen jár velem mindenhova, a XIX. századi divattörténetnél látványosan unatkozott :D

Ám itt is volt valami, amibe én is szívvel-lélekkel belevetettem magamat, hogy aztán nagy röhögések közepette ismét bebizonyosodjon, nem megy ez nekem! Tükörből kellett rajzolni, pontosabban egy előre megrajzolt csillagban vonalat húzni! Nem tudom, mennyire hangzik egyszerűnek, lehet, hogy az is, de én belebuktam. Igaz, nekem az sem megy, hogy egyszerre körözzek előre is és hátra is egy-egy kezemmel... Gyári hiba...

Ezt rajzolta Férj! Ahol nagyon sinus ritmusos a vonal, ott kezdte el (bal kezes), de gyorsan belejött és szerintem vállalható lett! Gyorsan készen is lett vele! Bezzeg én...

Itt aztán vannak kilengések és egyéb hullámok :D Szinte nincs is egyenes vonal benne! Egyszerűen nem ment... Jól a világ elé tártam fogyatékosságomat :D De jól szórakoztunk nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése