2012. szeptember 21., péntek

Mandulaműtét évfordulójára

Nem tudom szokás-e számon tartani a műtétek évfordulóját - én bevezettem ezt nálunk! Férjnek egy éve, 19-én vették ki a torokmanduláit. Tudom, rutinműtét, semmi extra nincs benne, hacsak az nem, hogy felnőtt korba kellemetlen műtétnek számít.De ez az első (és remélem utolsó!), rossz is volt, sokáig fájt még utána... szóval meg kell ünnepelni, hogy szerencsésen túl van rajta! 

10-én volt az esküvőnk, 12-én mentünk mininászútra és 16-án pénteken már a kórházban kellett lenni a betegfelvételen, hogy aztán 19-én hétfőn befeküdjön... Ráadásul ez a félévfordulónk napja is! Ez megint olyan bután hangzik, de nálunk márciusban van minden fontosabb alkalom (mindkettőnk születésnapja, évforduló, nekem névnap és akkor családi és baráti ünnepekről még nem is beszéltem) és így karácsonyig semmi nem volt! Így szeptemberben beiktattuk a félévfordulót :) Most ez kimarad, hiszen itt van helyette a házassági évforduló és októberben az eljegyzés! 

 Mindez azonban megérdemelt egy fincsi tortát! Munka után, 10 perc alatt összedobható, én nem is nagyon vállalkozom másra. Csokis, körtés, mogyorós, diétásnak is nevezhetem, szóval tökéletes! A szeptember havi Éva magazinban találtam a receptet, némi segítséggel :)

Neki amúgy is öröm sütni: belép a lakásba, szimatol, szalad a konyhába "Van süti?" felkiáltással és annyira nagyon örül - én pedig imádom ilyenkor (is)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése