2012. november 23., péntek

Extra örömködés

Nem vagyok híve az Amerika majmolásnak, de pl. a Hálaadás igazán szívmelengető ünnep, nem árt, ha szem előtt tartjuk az üzenetét! Ezért most egy különkiadásos hálalistám következik a tegnapi napról, hiszen november negyedik csütörtöke Hálaadás :)

- Tündéres medált kaptam a Kedvestől
- Megsimogattam egy cicát az utcán
- Kikönyörögte, hogy keressek neki valami kaját a táskámban :)
- Jött egy nagy kutya gazdával, nagyon félt tőle a cica - a gazda előbb csak megállt a kutyussal, de mivel ez sem volt elég, átmentek a túloldalra, hogy tudjon enni a cicus
- A boltban sorban állás közben nagyon jót beszélgettem egy kedves öregúrral
- "Tanci néninek megmutatjuk az osztálytáncot, sőt, tanulja meg és álljon be közénk a szalagavatón"
- Kiscsibeként körém gyűlő 18 évesek
- Finom pizza vacsira

Lehet, hogy a szokásosnál is jobban ki voltam hegyezve a jó dolgokra, de a tegnapi, Hálaadás napi csütörtök igazán csodálatos volt! :)

2 megjegyzés: