2013. június 18., kedd

Helló nyár!

A forróság beköszöntével én is visszatértem. Olyan régen írtam már, hogy rendesen keresgélnem kellett, mit hogyan tegyek, de azt hiszem, sikerülni fog :)
Ezzel az sk ajtódísszel köszöntjük idén a nyarat és az erre tévedő kedves vendégeket. A kerítésforma volt a kiindulási alap, régóta tudtam, hogy ilyet szeretnék. Szerencsére a fagyis pálcák is rendelkezésre álltak, még az esküvőre szereztük, de aztán nem használtuk fel. A vidám, színes girland nagy kedvencem, szerintem nagyon jól mutat ilyen piciben is, és nagyban is, pl. egy kerti partin.

A szúnyog pedig elengedhetetlen része a nyárnak! A mit utálok a nyárban top3-ban biztos helye van, egyszerűen őrjítő az a cincogás, zümmögés, hegedülés, amire képesek! De ez a kézzel készített vigyori olyan édes, és mivel ennyire része nálam a nyárnak, helyet kapott ő is.
A csiga a bónusz, én katicát vagy hangyát akartam rátenni (utóbbi szintén előkelő helyen áll a nemszeretem listán, egy sátrazást vagy pikniket kiválóan fel tud dobni :D), de Férj is körülöttem settenkedett, és a csigára szavazott. Nem csak én vagyok gyerekes, maradjunk ennyiben.
Csodaszép hársvirág, isteni illattal. A hátsó udvaron áll két óriási fa, ilyenkor hársillatban alszunk esténként. Sajnos nem tudom a pici fényképezővel jól visszaadni a virágok csillagalakját!

2 megjegyzés:

  1. üdv újra Beus,nagyon aranyos lett az ajtódíszetek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy visszatértél ilyen formában is! Az ajtódísz ötletes és a nyelvezetedet, ahogy írsz pedig nagyon szeretem :)Vidám, pezsgő nyarat kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés