2013. június 25., kedd

Lista nyárra

Nem szeretném, ha csak úgy hipp-hopp, észrevétlenül tovaszállnának a napok, a hetek és az évszakok, én meg azon kapnám magam, hogy elszalasztottam sok-sok apró örömöt, amit kínálni tud jelen esetben a nyár. Meg aztán pipálni olyan jó, nem? :) Dolgozatjavítás közben is imádok pipálni, és nem csak azért, mert akkor tudták a válaszokat (ami persze nagy öröm), hanem gyerekes örömmel tölt el újra és újra ez az egyszerű mozdulat.

Szóval kellett nekem nyárra egy lista, amin összeszedtem, miket szeretnék, szeretnénk  feltétlenül csinálni idén nyáron. Nemrég felfedezett, ám máris rajongva szeretett barátnőmet (igen, lány :D), a Pinterest-et hívtam segítségül és most sem kellett csalódnom! Találtam is egy listát, ez szolgált inspirációul. Nem fordítottam le egy az egyben, nem koppintottam le róla az összes ötletet, de azért jó párat igen, és a megjelenésben lévő hasonlóság sem véletlen :)

Szóval a mi listánk nyárra így néz ki. Már elkezdtük megvalósítani, majd mesélek...


4 megjegyzés:

  1. Szuper kis lista! Én nem ismerem ezt a Pinterest, de utánanézek :) Én is éppen ilyesmin gondolkodtam, hogy össze kellene írni, mit nem szabad elszalasztani a nyáron, nagyon örültem, hogy Te is erre gondoltál :) Szépséges nyarat Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Valóban függőséget tud okozni, úgyhogy csak óvatosan :)) Mindig rám tör az alkotás vágya és megszáll az ihlet, de nem lógok azért ott sokat.
    Köszönjük, nektek is csodás nyarat! A te listádat is szívesen olvasnám :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy sikerült a lista megvalósítása?:))

    VálaszTörlés