2011. november 17., csütörtök

Téli ajtódísz



Az év egy részében van a bejárati ajtón valamilyen dísz, amit legtöbbször én készítek! Mivel lassan itt a tél, összedobtam egy elég minimál dizájnos kopogtatót! Nekem tetszik! :)
Az esküvőről nagyon sok dekorációs anyag/kellék maradt meg, így feltúrtam a kincses dobozokat és azokból alkottam, nem vettem hozzá semmit! A borostyánlevelek nagyon jó minőségűek, nem ordít róluk messziről, hogy műk, tuti sokszor fogom még téli díszekhez felhasználni őket! A narancs bogyók jó régiek már, sokszor újrahasznosítom őket! Félig látszik a képen egy szívecske is, azt az esküvő előtti napokban csináltuk, amikor kellett egy jó 15-20 perc nyugalom, amikor kisimultak az idegeink már attól, hogy óvodások módjára szíveket színeztünk ki :D A tesói a csilláron lógnak, nagyon szépek, mikor átsüt rajtuk a napfény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése