2011. november 16., szerda

Tervezett karácsonyi menü

Hm, már ilyenem is van! Mi lenne, ha karácsonyi lázban is lennék... :D
Édes kettesben a 24-ét töltjük, 25-én férj szüleinél vagyunk, aznap este vagy másnap reggel meg utazunk az én családomhoz! Így nekem csak egy napra kell főznöm. Igyekszem egyszerűen elkészíthető, nem túl nehéz ételeket készíteni. Nagyon szeretjük a halat, és mivel mindkettőnk családjánál kimerül ez a téma a halászlében, esetleg a rántott pontyban, így mi 24-én halat eszünk egy kicsit izgalmasabb variációban, mint a hétköznapokon. 
Azért is gondoltam már ki az ételeket, hogy előre tudjak vásárolni! Azért a változás jogát fenntartom, főleg a desszerteknél :)

Reggeli: kell az energia a díszítéshez alapon: muffinsütőben sült bacon-tojás-sajt-gomba, zöldségekkel. Ez már hagyomány nálunk, nagyon finom és ízlés szerint turbózható mással is.

Ebéd: Nigella-féle üvegtésztás ráksaláta (gombával, zöldségekkel, csírákkal). Ezt még tuti letesztelem karácsony előtt!

Vacsora: mandulás-citromos sült pisztráng (köszönöm az ötletet!:)) sajtos-szalonnás kelbimbóval. (Igény esetén más zöldséggel :D)

Desszert: gesztenyepüré forró meggyöntettel és az este folyamán csoki fondü friss gyümölcsökkel, de ez a pocak befogadóképességétől függ :D. A sütis dobozban biztos lesz kókuszos "hókifli", egyéb édesség kizárt :)


2 megjegyzés:

  1. Jaj, Bea! Mandulás-citromos szült pisztráng nagyon megmozgatta a fantáziámat.
    Mi a szentestét töltjük a nagycsaláddal, így a többi napokon kell gondoskodni menüről..
    Illetve mi szoktuk úgy, h. szentestére mindenki hoz finomságokat, ne a házigazda készítsen mindent.

    VálaszTörlés
  2. Én sütit szoktam vinni a szülőknek, nagyiéknak, na nem mintha nem lenne elég náluk is, de örülnek neki :) Azt még nem tudom, hogy idén mit sütök...

    VálaszTörlés