2012. január 13., péntek

Antikvárium újra és újra

Tegnap elhatároztam, hogy ma aztán mindenképpen elmegyek egy-két turiba. Bár nem vagyok elég kitartó és türelmes, időnként szeretek a ruhák között bogarászni, és most szükségem is lenne pár darabra, mert kifogytam szinte mindenemből (ennek titokban nagyon örül :D). De ma sem jutottam el "csak" a kedvenc antikváriumomig. Nálam ez már lassan beteges lesz! Már az üzlet közelében elkap a bizsergés, belépve pedig elönt a vadászszenvedély, különösen miután beleszagoltam a levegőbe :D Imádom, na! És idén még nem is vettem könyvet!

Most ezzel a három könyvvel jöttem haza. Maigret felügyelő történeteit nagyon kedvelem: egy letűnt korról mesél, egy más világról és újra és újra megerősít abban, hogy az emberek jelleme nem változik, csak a körülményeik. Régebben ez volt a vonatos könyvem, ma már szinte alig vonatozom, de még mindig szeretem :)
Szégyen vagy sem, Rejtőtől még nem is olvastam semmit, épp itt az ideje!

Már csak körültekintően be kell csempésznem a polcra! Férj szerint túl sok könyvünk van, nem is fér már el több! A kis naiv :D Tény, hogy alig van hely már, de egyrészt leleményes vagyok - nem hiába hallgatom majd' 7 éve a statikáról szóló beszámolóit, másrészt olyan, hogy túl sok könyv - nem létezik! Egyáltalán nincs sok könyvünk, fogalmam sincsen, hogy pontosan mennyi lehet, de ha tízszer ennyi lenne, én azt sem bánnám! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése