2012. február 27., hétfő

Tavaszi zsongás

Visszavonhatatlanul elkapott a tavaszi zsongás :)
Semmi bajom sem volt a téllel, kimondottan örültem neki, hogy azért megmutatta magát! De amikor először van egy-két napnál hosszabban napsütés és tizen pár fok, akkor onnantól semmi másra sem vágyom, mint a tavaszra! Madárcsicsergés, hosszabbodó nappalok, simogató napsütés, balerinacipő, még több színes harisnya és szoknya (bár én mínusz 10 fok alatt is simán szoknyázok dupla harisnyával :D) és színek, éledező természet.. Áh, imádom ezt is!

Szóval már érzem a tavaszt a levegőben, már megkaptam az ilyenkor járó kankalinokat is, már sütkéreztem picit és elő is bújt néhány szeplőm :P És nagytakarításba is kezdtünk: ablakot pucoltunk, függönyt mostunk, selejteztünk... Büszke vagyok magunkra, jó érzés a tiszta lakásba belépni, olyan tisztaság illat van most nálunk - néha azért előfordul :D

Éljen a tavasz! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése