2012. február 17., péntek

A világ legjobb csokitortája

És legbénább fotója az utolsó, már megkezdett szeletről :D

Gyerekként sok szülinapi zsúron voltam, ahol szinte kivétel nélkül csokitortát kért az ünnepelt. És én ki nem állhattam ezeket a vajas-krémes-töltött, rettenet édes csokitortákat. De azóta már ettem igazán jókat és az igazit is megtaláltam! Dobogós a Sacher torta és a győztes egy rettentően egyszerű, de annál finomabb Nigella-féle süti - mi más?! :D

Beírtam már a receptet egyszer: nagyon kevés hozzávaló kell hozzá, rémesen egyszerű az elkészítése is és sütés közben olyan, de olyan csokoládé illatot áraszt magából, hogy az maga a mennyország :)

Mindig nagy sikere van, bár a kinézete meglehetősen szerény, ez semmit sem von az értékéből! Legutóbb a barátok is szétkapták, azért ez a béna fotó! Bátran merem ajánlani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése