2012. május 9., szerda

Itt az eperszezon :)

Kevés olyan jó dolog van, mint a piac szerintem! Én 5 percre lakok a város nagy piacától, ezért könnyen megtehetem, hogy délelőtt leszaladok és az aktuális kínálatnak megfelelően főzök! Imádok a friss zöldségek és gyümölcsök között sétálni, érezni az illatukat, gondolkozni, hogy mit lehetne belőlük sütni-főzni, gyönyörködni a virágokban... Nem vagyok válogatós, pletykálkodós fajta - tudom, hogy általában ez is hozzátartozik a piacozáshoz, de én nem barátkozni vagy vitatkozni járok oda! Általában jól felpakolok mindenből, amit megkívánok/megtetszik/jó áron van, de úgyis elfogy előbb-utóbb.

Ma is tettem egy kört, spárgáért és tojásért mentem, mikor megcsapott az eper illata! Azonnal beindult a hang a fejemben: "epret szeretnék, epret AKAROK, nem érted?! MOST!!!"... Először még elhessegettem: drága még, nem volt tartósan meleg, nincsen még íze... De hiába, a harmadik-negyedik epres stand után elvesztem és gyáván megadtam magamat :D



Hogy milyen? Gyönyörű, mesés az illata, a konyhába belépve azonnal megcsap, az íze pedig... nos, az még nem az igazi! Azt is mondhatnám, hogy vízízű, de neeeem :) Eper végre, idén először! De vártam már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése