2014. január 10., péntek

Tervek 2014-re

Drága Judit hasonló bejegyzése nagyon tetszett és arra inspirált, hogy én is elgondolkodjak azon, mit szeretnék idén. Nem lesznek ezek nagy dolgok, még csak radikálisan újak sem, hiszen elégedett vagyok az életemmel!

 Szeretnék többet túrázni, mint tavaly! A Nagy Túra lehet, hogy idén sem jön össze, de sok kicsi miért ne sikerülne? Közben hódolhatnánk a kincskereső szenvedélyünknek is!


 Szeretnék új életet lehelni a fűszerkertembe, ami elég nagyképűen hangozhat, tekintve, hogy egyetlen láda alkotja eddig a kertet :)) ÉS szeretnék salátát is ültetni és csak lecsipkedni a vacsinak valót!


 Szeretném hangulatos zuggá varázsolni az erkélyünket, ami nem túl nagy, de tökéletes helyszíne lesz a gyertyafényes vacsoráknak, a forró nyári éjszakáknak, a barátokkal töltött nagy nevetéseknek és a dolgozatjavításoknak tavasztól őszig :))


 Szerintem kell néha egy kis varázslat a szürke, szomorú napokon! És időnként egy kis csillámpor sem árt :) Majd hozom az én tündérporomat, ami már segített párszor.


 Esetemben ez nem lesz olyan nehéz! Továbbra is szeretném észrevenni az élet csodás pillanatait!


 (Bármennyire is nem szerettem a "Keep calm..." plakátőrületet, csak ez került ide..) Na szóval, folytatni a fegyencedzést, nem lustulni! Férj szeretne krav maga-ra járni, ami hagyján, de engem is csábít. Egyenlőre ellenállok :)
Kép 


Régóta szeretnék egy háziállatot! A cicát Férj leszavazta, kutyát pedig én sem szeretnék lakásban tartani, de egy édibédi, tündérbogyó csincsilla mindkettőnknek tetszene. Majd meglátjuk! Hát nem édes? <3

Nagyon-nagyon édes ez a baba nyuszi is :)) De itt látható egy pici csincsilla:


Szeretnék egy óriási levendulamezőn sétálni <3

Látni valami nagy vizet és csak nézni, hallgatni és érezni!

És ami a legeslegfontosabb: mindent megtenni az álmainkért és továbbra is úgy élni, hogy teljesülhessenek!

2 megjegyzés:

  1. Teljes <3 Tökéletes <3 Imádom a vágyaidat, és szuperek a illusztráló fotók is :) Kívánom a teljesülést! :)

    VálaszTörlés
  2. Jujjj de jó dolgok :):) és szuper képek tényleg :D Én is kívánom, hogy minden valóra váljon :D van köztük számomra is nagyon kedves vágyálmok :D

    VálaszTörlés